Utmaningen! Silver har blivit utmanad av "Gråbo".

Utmaningen går ut på att tillkännage sex ovanliga eller speciella saker om sig själv (hunden, alltså...) och att skicka utmaningen vidare till sex nya hundar.

1.  Jag mediterar!  När jag känner att jag vill mysa en stund, så tar jag min bästa och gosigaste nalle, snuttar, får   smala ögon, faller nästan som i trans och "kvittrar" som en fågelunge, matte har försökt att filma när jag gör det, men då slutar jag!

2.  Jag ÄLSKAR barn, speciellt småflickor. Ser jag en liten flicka ute så måste jag bara pussa lite på henne.

3.  När jag ska göra "number 2" så gräver jag som en katt innan jag gör det.

4.  Om jag inte gräver, så ska bajset ligga HÖGT. I vintras kravlade jag högst upp på en snögubbe och lade korven som en fin liten hatt. Jag tyckte det var ursnyggt, men det tyckte nog inte den som gjort den fina snögubben...

5.  När jag var lite yngre, så lurade jag matte några nätter genom att stå och gnälla vid dörren. När hon väl hade klätt på sig och tagit  tag i kopplet, så låg jag redan på hennes kudde i sängen...sköööönt!!

6.  På kvällarna vill jag gosa!! Då ligger jag i mattes säng och talar om att jag är redo! Först lite svagt, men om matte inte fattar, så gnäller jag högre & högre tills hon sliter sig en stund från datorn. 

Kommentarer
Postat av: Fendi

Åh min Silver...

2007-12-04 @ 01:40:40
Postat av: Ingrid

Han är ju för go den lilla killen! Måste varit det Niki föll för med

2007-12-13 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback